Suntem partenerul tău de încredere în HR
Job Discovery este o agenție de recrutare cu sediul în București. Considerăm că fiecare companie trebuie să fie conectată cu oamenii potriviți, angajați specializați care să se potrivească cu nevoile si valorile companiei tale. Astfel, ne propunem să oferim servicii integrate de recrutare și selecție și să funcționăm ca un departament externalizat de HR pentru compania ta.
Recrutăm candidații potriviți
Găsim angajații de care compania ta are nevoie.
Oferim consiliere în carieră
Ajutăm angajații să își găsească calea pentru o carieră de succes.
Misiunea noastră
Misiunea noastră este să ajutăm companiile din România să găsească angajații potriviți pentru pozițiile cheie de care au nevoie. Valorile după care ne ghidăm sunt:
Profesionalism
Aplicăm principiile în care credem pentru rezultate desăvârșite.
Integritate & Responsabilitate
Suntem responsabili pentru calitatea serviciilor livrate.
Comunicare
Cheia către o colaborare eficientă.
Procesul nostru de lucru
01
Analizăm și identificăm
Găsim candidații potriviți în urma unei analize preliminare
02
Evaluăm și testăm
Facem o selecție a candidaților pentru a-i alege pe cei potriviți
03
Conectăm
În final, recomandăm și conectăm candidații potriviți cu compania ta
Echipa noastră
Mădălina Miu
General Manager
Gabriel Popa
Recruiting Specialist
Lorena Constantin
HR Specialist
Iulia Vasilean
Recruiting Specialist
Întrebări frecvente
Cum pot lua legătura cu voi?
Pentru a lua legătura cu echipa noastră, tot ce trebuie să faceți este să ne trimiteți un mesaj utilizând formularul de contact sau la numărul de telefon de pe website.
De ce informații aveți nevoie pentru a ne ajuta să găsim anajații potriviți?
Pentru a putea înțelege ce presupune proiectul, vom stabili în urma mesajului primit o convorbire telefonică în care ne vom cunoaște și în care vom înțelege nevoile companiei tale.
Ce preț au serviciile oferite?
Toate serviciile noastre au prețuri personalizate în funcție de cerințele și nevoile fiecărei companii.